Кількість
|
Вартість
|
||
|
1. Конструкція максимально спрощена.
Система-HIC.
Небагато про HIC-системі компресії трюкових самокатів: дана система компресії сама використовувана через свою легкості і надійності.
До її складу входить сама вилка, спеціальна проставка, болт, хомут і "якір" у внутрішній частині вилки, компресія утримується за рахунок болта, вкрученого в "якір" у вилці.
Компресія - це деталь, за допомогою якої кермо самоката кріпиться до вилки.
2. Рама даного самоката посилена і виконана з алюмінію, а в місцях з'єднання основних елементів видніються зварні шви.
3. Колеса моделі, як і належить трюковому самокату, маленькі в діаметрі (всього 11см) з великою жорсткістю, виконані з PU. Диски алюмінієві.
4. Підшипник типу ABEC 7 робить самокат по-справжньому швидкісним і зручним для розгону під час виконання трюків.
5. Досить довга вузька дека покрита спеціальної шкуркою, яка забезпечить краще зчеплення ноги райдера з нею.
6. Накладки на кермо, іншими словами грипси, у даного самокату виконані з міцного нековзаючого матеріалу.
7. Дві пеги на осях самоката.
Матеріали:
• Конструкція - 50% високоміцний алюміній, 50% сталь;
• Колеса - 110 мм PU (поліуретан);
• Диски коліс - високоміцний алюміній;
• Ручки - гума.
Ширина керма - 60см;
Висота керма від підлоги - 85 см;
Пегі - 5,4 см.
Максимальне навантаження: 100 кг.
Характеристики, комплектація та кольорова гамма може змінюватися виробником без повідомлення.