Кількість
|
Вартість
|
||
|
1. Конструкція максимально спрощена.
• Система HIC.
• Небагато про HIC-систему компресії трюкових самокатів: дана система компресії найвикористовується через свою легкість і надійність.
• До її складу входить сама вилка, спеціальна проставка, болт, хомут та "якір" у внутрішній частині вилки, компресія утримується за рахунок болта, вкрученого в "якір" у вилці.
• Компресія – це деталь, за допомогою якої кермо самоката кріпиться до вилки.
2. Рама даного самокату посилена і виконана з алюмінію, а місцях з'єднання основних елементів видніються зварні шви.
3. Колеса моделі, як і належить трюковому самокату, маленькі в діаметрі (всього 11см) з великою жорсткістю, виконані з PU.• Алюмінієві диски.
4. Підшипник типу ABEC 9 робить самокат по-справжньому швидкісним та зручним для розгону під час виконання трюків.
5. Дека покрита спеціальною шкіркою, яка забезпечить найкраще зчеплення ноги райдера з нею.
6. Грипси у даного самокату виконані із міцного нековзного матеріалу.
7. Дві пеги на осях самокату.
Матеріали:
• Конструкція – кермо з хроммолібденової сталі, дека – алюміній;
• Колеса – 110 мм PU (поліуретан);
• Диски коліс – високоміцний алюміній;
• Ширина керма – 58 см;
• Висота керма від підлоги – 87 см;
• Ручки – гума.
• Пеги – 5,4 див.
Максимальне навантаження: 100 кг.
Характеристики, комплектація та кольорова гамма може змінюватися виробником без повідомлення.