Кількість
|
Вартість
|
||
|
1. Конструкція максимально спрощена.
• Система HIC.
• Небагато про HIC-систему компресії трюкових самокатів: дана система компресії найвикористовується через свою легкість і надійність.
• До її складу входить сама вилка, спеціальна проставка, болт, хомут та "якір" у внутрішній частині вилки, компресія утримується за рахунок болта, вкрученого в "якір" у вилці.
• Компресія – це деталь, за допомогою якої кермо самоката кріпиться до вилки.
2. Рама даного самокату посилена і виконана з алюмінію, а місцях з'єднання основних елементів видніються зварні шви.
3. Колеса моделі, як і належить трюковому самокату, маленькі в діаметрі (всього 11см) з великою жорсткістю, виконані з PU.Диски алюмінієві.
4. Підшипник типу ABEC 7 робить самокат по-справжньому швидкісним та зручним для розгону під час виконання трюків.
5. Досить довга вузька дека покрита спеціальною шкіркою, яка забезпечить найкраще зчеплення ноги райдера з нею.
6. Накладки на кермо, тобто грипси, у цього самокату виконані з міцного нековзного матеріалу.
7. Дві пеги на осях самокату.
Матеріали:
• Конструкція – 50
високоміцний алюміній, 50
сталь; • Колеса – 110 мм PU (поліуретан); • Диски коліс – високоміцний алюміній; • Ширина керма – 60 см; • Висота керма від підлоги – 85 см; • Ручки – гума.
Максимальне навантаження: 100 кг.
Характеристики, комплектація та кольорова гамма може змінюватися виробником без повідомлення.